Sunday 23 September 2012

Pengawas sekolah :>

Assalamualaikum ^___^,
actually hari ni aku nak cerita pasal kegiatan aku sebagai pengawas sekolah yang membosankan dan meletihakan -___-
tahu tak tahun ni pengawas form 1 perangai mcm harommm. tak semua la tapi bole di katakan almost
aku pon mcm terfikir jugak laa apehal diaorg ni bole jadi pengawas?
rupa rupanya this year tadak interview ! what? *muka tak puas hati
masa aku nak jadi pengawas ritu siap kene interbiiiewww segala bagai
sumpah takot :/ tapi ada kak senior tu kata mulut mau manis kalau nk pass interview ni
aku pon 'oh yaka?'. lpas tu aku terus masuk blik guru untk di interbiiiieww

me: *knock the door
teacher: okay masuk
me: assalamualaikum cikgu *buat muka steady padahal dalam hati mcm kene tsunami
teacher: waalaikumslam. *interview mula

yeshhhhh, habis pon interview. dpat pon dapat (:
the best moment ever when cikgu kata "you guys jaga kelas, hari ni cikgu meeting"
waaaaaa, sukaa gilaa sebab dapat keluar kelas. hahahaha
yang tak sukanya bila ada manusia yang try menipu pengawas
kononnya nak p tandas padahal _______ . baik laa terus terang. bukan aku nk buat apa apa pon
the most great moment bila cikgu disiplin kami suruh buat spotcheck
tiap kali spotcheck mmg 1 beg plastik cukup boh brang rampasan
girls selalunya kene rampas barang makeup and boys plak kene rampas mercun bola

yang aku tak sukanya bila pengawas lain tak bertugas aku dgn kawan yg kene
apakah ? :o mmg keje aku dgn kengkawan aku cuma tick nama sapa yg bertugas sapa yang tak
tapi kalau setipa hari aku nk bagi warning kt depa mmg tak laa
malas laa nak marah marah (:
yang selalu tak bertugas pon budak form 1
dah rasa besar sangat kowt sbb tu jadi centu ><
nak ja aku lempang diaorg ni lelaju
END









2 comments: